pátek 2. listopadu 2012

BACK IN BLACK

Jes, zase píšu, protože mě Chaot donutil a protože jsme updateovali naší facebookovou stránku. Nebudu říkat, co se celý dva roky nebo jak dlouho to je, co jsme přestali psát, dělo, protože vesměs je to nudný a vesměs to zajímá jen nás dva a taky by to zabralo moc dlouho.

Mám připravenej článek, kterej shrnuje moje aktuální bolehlavy a srdceboly a proč v noci nespim, ale publikace proběhne teprve až to bude vyřešený, protože je obava, že by se přece jen mohlo ještě něco kolosálně posrat. Takže nejpozději s koncem listopadu čekejte pěkně sprostou reportáž.

Jinak se pomalu vracim k zrzavý barvě, protože blond asi nebylo to pravý ořechový, a jsem zase o krok blíž kočce.

Vyhazujem s Amy ze života lidi, co tam nepatřej, a obklopujem se lidma, co maj svý čestný místo. Díky bohu, konečně.

A daří se mi, celkem, krom tý věci, o který je připravenej článek.

Až mě napadne něco duchaplnějšího, napíšu znovu.

Žádné komentáře: